12 Temmuz 2014 Cumartesi

İfade.

Toplum içerisinde kendini ifade edebilmek hep büyük bir meziyet olmuştur benim için.Ama benim bu yönüm epeyce eksik.Şöyle söyleyeyim,o an içimde ne yaşıyor,ne hissediyorsam onu birebir ifade edemiyorum.Ya eksik ya da çok başka bir şekilde lanse ediyorum.Ve bu sebepten de devamlı yanlış anlaşılan bir adam oluyorum.2-3 tane insan evladından başka beni gerçekten anlayabilen insanların olduğuna da inanmıyorum.Onların yanında gerçekten çok rahatım ya işte bu yüzden.Zor bi dönemden geçiyorum şu sıralar,kendimle çok büyük bir kavgam var başka insanlarla kavgam var.Tam olarak hiç bir zaman mutlu olamadım aslında.24 yaşındayım ve bir kaç gün sonra biraz daha yaşlanacağım.Geçenlerde hayatımda çok önemli bir yeri olan çok eski bir arkadaşım olan Arzu'yla konuşurken de ona dediğim gibi;

 ''Sanırım tekrar ergenliğe giriyorum''.

Ve sanırım biraz bişeyler içmeye ihtiyacım var şu sıralar.Biraz kafamı ve kendi ruhumu dinlemeye ihtiyacım var.

Ama eminim ki , her zaman dediğim gibi ;

''Herşey çok güzel olucak''

Bir nevi olmayacak dua'ya amin demek gibi olsun ama yine de herşey çok güzel olucak.

12 Temmuz 2014 - Kayseri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder