12 Temmuz 2014 Cumartesi

Özet.

Dün canım epey sıkkın çok az uyumuşum,evde oturuyorum kağıt kalem aldım elime bişeyler çizeyim diye. Karalıyorum karalıyorum olmuyor. Çizmek içimden hiç gelmiyor. Dizi izleyeyim dedim olmuyor aklım başka yerlere kayıyor bi türlü odaklanamıyorum. Tam o arada telefonum çaldı. Arayan Ozan'dı. Ozan inanılmaz iyi çocuktur. Ankara'ya geleli bi 6 ay falan oldu 6 aydır hayatımda ama sanki yıllardır berabermişiz gibi hissediyorum yanındayken. Telefonda bana , ''Kızılay'dayım hadi gel abi takılalım.'' dedi. Koptum gittim yanına. Sevgilisi Gamze'de vardı yanında. Oturduk bi güzel kahve içtik,dertleştik biraz da geyik yaptık. Dağılırken Ozan bi laf söyledi. Dedim ki içimden budur abi. Ozan'ın söylediği şeyler hemen hemen şöyleydi; ''Abi,hep iyi oldukca başımıza hep kötü şeyler geliyor,ne kadar kötü insan varsa hepsininde başına güzel şeyler geliyor.'' Sanırım hayatımızın özeti bu.

21 Nisan 2014 - Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder